-
1 głosZagłosuj
Nieuprzejmy konsultant
sugestiaSugerujecie w mailu, że "Pamiętaj, że nasi konsultanci są zawsze do Twojej dyspozycji w godzinach pracy." a tymczasem zostalem zbyty przez pana Matiusza (powinnisice podawac imiona i nazwiska z szacunku do klienta), nazwany "nachalnym". Zamówiłem prepaid 60 dni do WoWa, w momencie zamowienia byl dostepny a nagle okazuje sie ze juz go nie ma bo sprzedaliscie go komus kto zaplacil wczesniej niż ja - to chyba jakis żart. W momencie złożenia zamówienia powinniscie odkładac kod dla klienta i czekac na wpłate a nie sprzedawac go temu kto pierwszy zapłaci. Pana Mariusza radze odsunąc od zbyt trudnego dla niego zadania rozmowy i pomocy klientom - szkoda waszej renomy :) edytuj post
anonim 2011-04-01 11:22
-
- Kto głosował
-
- + 1 anonim