• 1 głos
    Zagłosuj

    Nieuprzejmy konsultant

    sugestia
    Sugerujecie w mailu, że "Pamiętaj, że nasi konsultanci są zawsze do Twojej dyspozycji w godzinach pracy." a tymczasem zostalem zbyty przez pana Matiusza (powinnisice podawac imiona i nazwiska z szacunku do klienta), nazwany "nachalnym". Zamówiłem prepaid 60 dni do WoWa, w momencie zamowienia byl dostepny a nagle okazuje sie ze juz go nie ma bo sprzedaliscie go komus kto zaplacil wczesniej niż ja - to chyba jakis żart. W momencie złożenia zamówienia powinniscie odkładac kod dla klienta i czekac na wpłate a nie sprzedawac go temu kto pierwszy zapłaci. Pana Mariusza radze odsunąc od zbyt trudnego dla niego zadania rozmowy i pomocy klientom - szkoda waszej renomy :) edytuj post

    anonim 2011-04-01 11:22

  • Kto głosował
    • + 1 anonim

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • Keye

Aktywni użytkownicy :

  • dawio966

więcej »